piątek, 2 lutego 2018

Moje zakupy kosmetyczne - styczeń 2018

Witam Was serdecznie w kolejnym wpisie :)

Jako że mamy już nowy rok, postanowiłam że będę robić haul na koniec każdego miesiąca by podzielić się z Wami moimi kosmetycznymi (i nie tylko!) zdobyczami. Nie jest to nic odkrywczego i istnieje na większości blogów, ale jako że ja uwielbiam tego typu posty, to mam nadzieję że te u mnie się Wam spodobają.

No to zaczynamy!


nowosci kosmetyczne



Loreal Fine Flowers Cleansing Wipes 

Od jakiegoś czasu jestem zainteresowana tą serią i w końcu chusteczki Loreal wpadły w moje ręce. Zgodnie z potrzebami mojej cery - wybrałam te przeznaczone dla suchej i wrażliwej.

loreal fine flower cleanising wipes


Loreal Fine Flowers Gel-Cream Wash

Kolejny produkt z wyżej wymienionej serii, również do cery wrażliwej.


Loreal Fine Flowers Gel-Cream Wash

Rexona Motionsense Tropical

Ten post to nie miejsce na recenzje, ale muszę wspomnieć, że to mój niezmiennie ulubiony dezodorant więc ten zakup nie jest absolutnie żadnym zaskoczeniem.


Rexona Motionsense Tropical


Freedom Pro-Studio Brush Shower

Kupiłam dwie sztuki na promocji -50%, bo akurat kończy mi się pierwsze opakowanie. Dobrze sprawdza się na szybkie wyczyszczenie pędzli.

Freedom Pro-Studio Brush Shower


Garnier Micellar Oil-Infused Cleansing Water

Jestem ogromną fanką wersji z pomarańczowym olejkiem, koniecznie musiałam zaopatrzyć się w tę nowość.

Garnier Micellar Oil-Infused Cleansing Water

Innisfree The Green Tea Seed Serum

Jako że jestem zagorzałą fanką koreańskiej pielęgnacji, zawsze pojawia się u mnie przynajmniej jedna nowość z Azji. Jest to mój pierwszy produkt tej marki.

Innisfree The Green Tea Seed Serum


HOLIKA HOLIKA Lazy & Easy All Kill Cleanser Oil to Foam

Mam słabość do Gudetamy, także urocze opakowanie skutecznie skłoniło mnie do kliknięcia Kup Teraz.

HOLIKA HOLIKA Lazy & Easy All Kill Cleanser Oil to Foam

Makeup Revolution Flawless 4

Uwielbiam tę markę, a w szczególności paletki, więc rzadko kiedy nie królują w moich nowościach. Flawless 4 ma przepiękne kolory i już zdążyłam wyczarować kilka różnych makijaży. Na pewno na blogu wkrótce pojawi się coś więcej.

Makeup Revolution Flawless 4

Makeup Revolution Reloaded Iconic Division

Idealny zamiennik dla znanej wszystkim paletki Subculture, za tą cenę naprawdę warto ją wypróbować.

Makeup Revolution Reloaded Iconic Division


MAC Cosmetics - Prep + Prime Fix+ coconut setting spray

Tego produktu nie muszę chyba nikomu przedstawiać. Zdecydowałam się na kokosową wersję.

MAC Cosmetics - Prep + Prime Fix+ coconut setting spray


NYX Glitter Brilliants

Przepiękny brokat z holograficznym połyskiem, na pewno urozmaici mi niejeden makijaż :)

NYX Professional Makeup Glitter Brilliants

NYX Duo Chromatic Illuminating Powder

Będąc już przy szafie NYX ciężko było zdecydować się na tylko jeden produkt, także do mojego koszyka wpadł jeszcze rozświetlacz w kolorze Twighlight Tint.

DUO CHROMATIC ILLUMINATING POWDER NYX

Too Faced Better Than Sex & Lip Injection 

Bardzo chciałam wypróbować te produkty, tak więc kupiłam mniejsze wersje. Jak mi się spodobają to zaopatrzę się w pełnowymiarówki.

Too Faced Better Than Sex & Lip Injection

Too Faced Better Than Sex & Lip Injection

KatVonD Alchemist Holographic Palette

To moja styczniowa wisienka na torcie! Piękne, świetliste odcienie które mają wiele różnych zastosowań to moim zdaniem totalny must-have.

KatVonD Alchemist Holographic Palette


Napiszcie mi koniecznie w kometarzach, czy któryś z moich zakupów wpadł Wam w oko, a może coś już testowałyście?

 Pozdrawiam!

19 komentarzy:

  1. Dość spore te zakupy...te ostatnie cienie są ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ten lip injection i mam mieszane odczucia. W sumie tylko dlatego, ze czasami za mocno dziala ;)ale lubie jego oiekegnacyjne wlasciwosci

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawe nowości, jeszcze żadnej z nich nie wypróbowałam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Maskarę Better Than Sex bardzo polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sporo się tego uzbierało, z chęcią zakupię z tej listy "Garnier Micellar Oil-Infused Cleansing Water"

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam produkt Freedom do czyszczenia pędzli, właśnie mam zamiar przedstawić go czytelnikom na blogu łącznie z 3 innymi perełkami :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Z holiki bardzo polubiłam żel aloesowy do twarzy. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne nowości, zwłaszcza ten cudak z Garniera, wygląda ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  9. O rany same cudowności :) ciekawe co to za nowość z Garnier a paletki boskie <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam te żele Loreala, chyba dwa rodzaje w zapasach. Zaciekawił mnie płyn micelarny z Garniera, jeszcze go nie widziałam.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...