środa, 20 grudnia 2017

Zimowy haul - TOPSHOP, RIVER ISLAND, ASOS, PRIMARK

Jako że zima rządzi już pełną parą, nadszedł czas lekkiego odświeżenia garderoby. Witam Was w haulu, który zdecydowanie klimatem zahacza o nadciągającą porę roku jak i sylwestra.

Na pierwszy ogień pójdą buty. Są to kozaki za kolano z River Island, bardzo dopasowane i wykonane ze sztucznego zamszu. Uważam je za jeden z najlepszych zakupów jako że wiele innych modeli ma tendencję do odstawania lub zsuwania się z ud - te są idealne. Cena to 60 funtów.

RIVER ISLAND


Kolejna rzecz z River Island to też mój długo wyczekiwany zimowy must have - płaszczyk. Pochodzi z kolekcji Petite powstałej dla niższych klientek, dzięki czemu nie jest dla mnie za długi w porównaniu do innych modeli. Kosztował 90 funtów, jednak przy kasie okazało się że załapałam się na zniżkę i zapłaciłam 75.


River island
River island


Kolejna zdobycz również pochodzi z kolekcji Petite i tym razem została kupiona na stronie internetowej RI. Nie byłam pewna czy metaliczny, niecodzienny kombinezon będzie mi pasować, ale przecena z 50 funtów na 15 skusiła! :) Na pewno przyda się na większe wieczorne wyjście.


River island





























Pozostając przy klimacie night out, pokażę Wam sukienkę z Topshop w której zakochałam się od pierwszego wejrzenia. Jej cena regularna to 49 funtów, jednak poczekałam na promocję i udało mi się ją dorwać za 35. Podchodzi pod kolor różowego złota, a cekiny odbijając światło nadają holograficzny odblask.

topshop

topshop

topshoptopshop

























Teraz czas na Primark! Pierwszą kupioną rzeczą jest uroczy t-shirt z Pusheen Cat. Idealny po domu na świąteczne przygotowania. Cena to 8 funtów.

primark

primarkprimark

























Nad kolejnym produktem nie będę się rozwodzić, ponieważ są to najzwyklejsze czarne rękawiczki z funcją dotykania smartfona :) Ich cena to tylko 1 funt.

primark



Do Primark weszła nowa kolekcja rzęs, które wyglądają znacznie lepiej od tych standardowych. Cena też sporo się różni i wynosi £5. Model który zakupiłam to Dubai i już przy pierwszej aplikacji został moim ulubieńcem.


primark


Zostając przy temacie rzęs, pierwszy raz w życiu kupiłam kępki. Kosztowały funta i są naprawdę warte uwagi. Na zdjęciu moja pierwsza, trochę nieudolna aplikacja, ale efekt i tak mnie zadowolił.


primark

primark


Tego kleju nie muszę chyba nikomu przedstawiać. Poprzednie opakowanie zaczęło mi się kończyć i znalazłam ten w cenie £5.50.

primark


Ostatnich zakupów dokonałam na Asos, i są to kosmetyki. Pierwszy to paletka NYX Ultimate w szalonych kolorach. Na blogu na pewno pojawi się recenzja i kilka makijaży. Jej cena to 16 funtów.


ASOS



Dzisiejszy haul kończy się na kolejnym produkcie NYX (a raczej mini zestawie!) i jest to baza i trzy różne brokaty. Kosztował 15 funtów.


ASOS


Jestem bardzo ciekawa czy coś przypadło Wam do gustu i jakie są Wasze zimowe zakupy :)

26 komentarzy:

  1. Rzęski na pasku wyglądają bardzo fajnie, ale ja jednak wolę kupować na Aliexpress, bo tam za taką cenę mogę mieć 10 par rzęs (lub więcej) i też są super jakości :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też kupuję na Ali, ale obok tych nie mogłam przejść obojętnie :)

      Usuń
  2. Zimowe nowości bardzo fajne, ja jedynie nie lubię sztucznych rzęs. Może jednak zmieni mi się to w przyszłości?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. warto się przemęczyć na jakieś większe wyjście :)

      Usuń
  3. Świetna brokatowa sukienka!

    OdpowiedzUsuń
  4. Łał jaka piękna sukienka! :) Extra nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Same cudowności;)
    Piżama jest słodka 😍
    Zapraszam do Siebie;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sukienki wyglądają cudownie ♥

    najlepszy-blog-monki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Jezu wszystko mi się podoba haha :D Obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  8. Żałuję, że nie mam dostępu do Primarka, bo koszulka w kotki jest cudna <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Też w końcu kupiłam takie kozaki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się ten czerwony t-shirt oraz kozaki tez są świetne...miałam kiedyś podobne :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale fajna ta sukienka błyszcząca~! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne zakupy :) zwłaszcza cekinowa sukienka, śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo udany haul☺
    Ta czwarta sukienka mi się najbardziej podoba ☺😍
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  14. Kombinezon to prawdziwa petarda! Dobry zakup :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Sukienka w kolorze różowego złota jest przepiękna! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ta sukienka cekinowa idealna na sylwestra :)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne rzeczy, te kozaki super:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...