środa, 27 grudnia 2017

Święta 2017, czyli co znalazło się pod moją choinką

Witam w świątecznej atmosferze oraz życzę wszystkim wesołych świąt oraz szczęśliwego nowego roku! Odczuwam lekką ulgę po zakończeniu zakupowo-prezentowej bieganiny, więc mam chwilę by podzielić się z Wami co takiego kupiłam swoim najbliższym i co znalazłam pod choinką.

Wigilijny stół dzieliliśmy w trzy osoby, także prezentów nie ma dużo. Znalazło się jednak kilka kosmetycznych perełek wartych pokazania.


Pierwszą odpakowaną rzeczą był zestaw prezentowy od YSL z perfumami Mon Paris i balsamem do ciała. Zapach jest przepiękny, na pewno zostanie jednym z moich perfumowych ulubieńców :)

YSL

YSL

YSL

ysl mon paris

ysl mon paris


Kolejnym prezentem jest zestaw od Kiehl's, który zawiera Midnight Recovery Concentrate, oczyszczający żel do twarzy, małą wersję kremu na dzień i Daily Reviving Concentrate oraz dwie próbki - balsam i peeling do ciała. Wszystko zapakowane jest w praktyczną kosmetyczkę, co bardzo mi się podoba.

KIEHLS

KIEHLS

KIEHLS

KIEHLS


Najbardziej przydatny z prezentów; korektor i podkład Double Wear z Estee Lauder, nie muszę ich chyba nikomu przedstawiać.

estee lauder double wear

estee lauder double wear


Z moich uciech to wszystko, teraz pora na to, co położyłam pod świątecznym drzewkiem.


Torebka River Island, kosztowała 28 funtów.


river island



Skórzany case na Iphone X ze sklepu Apple, cena to 50 funtów.

estee lauder double wear


Perfumy Givenchy, cena to 47 funtów

givenchy


Boże narodzenie to również okres w którym łatwiej mi pozwolić sobie na nieprzewidziane zakupy bez wyrzutów sumienia, więc nie może zabraknąć w tym zestawieniu prezentów "ode mnie dla mnie" :)


Puder Estee Lauder Translucent - moje marzenie od czasu polecenia Maxineczki, zapłaciłam 30 funtów.

estee lauder powder translucent

estee lauder powder translucent


Torebka Michael Kors kupiona bezpośrednio w sklepie, cena to 315 funtów.

michael kors torba

michael kors torba


Na pewno na blogu pojawią się recenzje nowych kosmetyków :)
A Wy co znalazłyście pod choinką? Z czego jesteście najbardziej zadowolone?

28 komentarzy:

  1. Biała torebka skradła moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wow ale wypasione prezenty :D
    Muszę kiedyś spróbować słynnego Double Wear,ale raczej na początek spróbuję zdobyć próbkę :) Biała torebka fajna,taka nietypowa,no i ciekawią mnie perfumy Mon Paris-nie znam ich i przez moment pomyliłam z Mon od Guerlain tylko mi się buteleczka nie zgadzała :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! :D Od dawna choruję na podkład od Estee Lauder i w końcu będę go miała! :D Obie torebki super :)

    zapraszam do mnie na bloga, właśnie pojawił się nowy wpis! :)
    https://pani-blondynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Łał na bogato ;p piękne prezenty <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Everything looks amazing! Thanks for sharing this post with us.
    Have a nice day! :)

    Visit me at:
    Shoot for the stars

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowności ♥ Torebki wyglądają świetnie, sama bym takie chciała :D W szczególności ta biała, przyciągnęła moją uwagę ;)

    najlepszy-blog-monki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne prezenty ! :) Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Prezenty są śliczne i bardzo fajne!
    Obserwuję!
    Blog bardzo fajny, będę często tu zaglądać :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacyjne prezenty, kocham te zapachy :) Obserwuję i zapraszam w wolnej chwili do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne prezenty, zwłaszcza zestaw od Kiehl's! <3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dostałam mnóstwo ciepłych swetrów, więc na obecną pogodę jak znalazł :D Oczywiście nie obyło się też bez kosmetyków ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię torebki Korsa i te skórzane case'y apple ;) sama mam czarny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jasna torebka piękna! U mnie pod choinką wylądowały przede wszystkim książki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Rewelacja:) bardzo lubię perfumy Givenchy:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne prezenty. Ja powiedziałam mojej rodzinie , że w tym roku nie chcę żadnych kosmetyków. Dlatego znalazłam pod choinką biżuterię i książki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Widać, że byłaś w tym roku bardzo grzeczna! Z niecierpliwością wyczekuję recenzji pudru Estee Lauder Translucent.

    OdpowiedzUsuń
  17. woooow ta torebka ostatnia jest przepiękna!! też taką chcę <333

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale duzo fajnych prezentow! zazdroszczę :))
    obserwuję <333
    http://teczowabiblioteczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Super prezenty,najbardziej cieszyła bym się z perfum:):) uwielbiam:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Same cudownosci. Chcialabym przetestowac kosmetyki Kiehls

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudowne prezenty! <3
    Ja pod choinką też znalazłam perfumy - Lancome La Nuit Tresor.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...