wtorek, 28 listopada 2017

KONKURS - Wygraj paletkę rozświetlaczy Sophx z Makeup Revolution!

Bardzo miło jest mi ogłosić pierwszy konkurs na moim blogu. Organizowałam już rozdanie na instagramie, ale pora ożywić to miejsce :)

Do wygrania jest paletka rozświetlaczy Sophx z Makeup Revolution! Dlaczego akurat ten produkt? Od razu stał się moim ulubieńcem i używam go codziennie od dnia zakupu. Wybór odcieni sprawia, że pasuje do każdej stylizacji.

Sophx makeup revolution
Sophx makeup revolution


Sophx makeup revolution
Sophx makeup revolution

Aby wziąć udział w konkursie należy:

  •  udostępnić grafikę konkursową na instagramie lub facebooku z hashtagami #makeupbychloee #konkurs
  •  być obserwatorem bloga oraz przynajmniej jednej z powyższych platform
  • napisać w komentarzu na blogu który z odcieni paletki Sophx najbardziej do Ciebie pasuje i dlaczego :)
Zwycięzcę wyłonię na podstawie najciekawszej odpowiedzi oraz po sprawdzeniu spełnienia warunków uczestnictwa. Zgłaszać się można do 31.12.2017. Wysyłka nagrody nastąpi w ciągu tygodnia od zakończenia konkursu i jest możliwa tylko na terenie Europy.

rozświetlacze sophx makeup revolution
rozświetlacze sophx makeup revolution

rozświetlacze sophx makeup revolution
rozświetlacze sophx makeup revolution

rozświetlacze sophx makeup revolution
rozświetlacze sophx makeup revolution

rozświetlacze sophx makeup revolution
rozświetlacze sophx makeup revolution
Poprzez wzięcie udziału wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby konkursu.



18 komentarzy:

  1. Zgłaszam się ♥
    Zaobserwowałam na insta jako: monkaa24 ;) Bloga obserwuję jako Monika R.

    Uważam, że pasuje do mnie najjaśniejszy odcień. ;) Mam bardzo jasną cerę, dobranie podkładu w zimie, kiedy opalenizna schodzi jest wielkim wyzwaniem heh ;) Ale to nie jedyny powód. Od kiedy pamiętam trzymam się zimnych, jasnych ocieni. Nigdy nawet nie myślałam o tym, aby to zmienić ;) Z tą paletką, będę miała szansę poeksperymentować i popróbować ;))

    Pozdrawiam ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia wszystkim :)
    Bardzo fajny i ciekawy blog. Dodaje do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne kolory, życzę wszystkim powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ładna paletka, powodzenia życzę wszystkim ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna paletka, powodzenia wszystkim :
    Odwzajemniam obserwację :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna ta paletka rozświetlaczy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Paleta prezentuje się pięknie! Rozświetlacze petarda! Chociaż ja się boję takich w kolorze! Jednak na oko muszą genialnie się prezentować ":)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna paletka :) Choć ja mam tyle rozświetlaczy, że chyba tylko pozostaje mi życzyć wszystkim powodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna paletka :) Życzę powodzenia uczestnikom :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie biorę udziału, bo po prostu nie używam rozświetlaczy :) Powodzenia wszystkim i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądają genialnie :) !
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudna paletka! :)
    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. No muszę przyznać, że paletka rewelacja! Cudowne są te rozświetlacze ;)
    Chętnie bym wzięła udział, ale niestety nie używam tego typu produktów :( Może innym razem ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczne kolory <3

    Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru ;)
    ANRU,

    OdpowiedzUsuń
  15. Obserwuję blog jako Anna Domagała
    Na Facebooku jako Anna Bury Domagała
    Na istagramie jako bury9521
    Wybieram trzeci kolor z górnego rzędu ciepły wyraźnie złoty odcień z żółtymi tonami o bardziej perłowym niż satynowym wykończeniu. Kolor rozświetlacza będzie pasował do mnie, drobinki idealnie podkreślą ciepłą karnację mojej skóry subtelnie i delikatnie. Rozświetlenie skóry jest dla mnie ważne, bo twarz skrzy się na różnie w zależności od kąta padania światła, tworząc na niej poświatę młodej, super nawilżonej i świeżej skóry.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...