niedziela, 6 sierpnia 2017

Haul wyprzedażowy NEW LOOK, ZARA, RIVER ISLAND

Witam!

Dziś przychodzę podzielić się z Wami tym, co udało dorwać mi się na wyprzedażach w sieciówkach.

Na pierwszy ogień idzie New Look, tu wszystkie ubrania zamówiłam "w ciemno" przez internet, bez przymierzania. Cena wszystkiego to uwaga - £46














Na wyprzedaży stacjonarnie w Zarze koszmarem było znaleźć cokolwiek. Tak pomieszanych ubrań w sklepie nie widziałam nigdy ;) Na szczęście udało mi się dorwać dwie pary spodni w moim rozmiarze. 

£16


£13



River Island - tu skromnie. Wyszłam z jedną parą jeansów, za to z tego zakupu jestem najbardziej zadowolona. Cena to 20 funtów.



A jak tam Wasze zakupy z letnich wyprzedaży?



15 komentarzy:

  1. Ja nigdy niczego nie umiem kupić na wyprzedażach ;D Nie mam do tego cierpliwości. Mam swoją listę must have i tego się trzymam (jeśli chodzi o ubrania oczywiście) ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie taki post zawita pod koniec wakacji - już mam całkiem sporo nowości, ale czekam do 10 i lecę na kolejne zakupy! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Powiem ci że ładne rzeczy wybrałaś :) granatowa bluzeczka w pierwszej serii zdjęć super ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne rzeczy wybrałaś. Większość w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne te pudrowe spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podobają mi się te bluzeczki z fikuśnymi dekoltami :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Trochę tego udało Ci się upolować! Spodnie są świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne rzeczy udało ci się kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Spodnie z Zary super! Bardzo fajne rzeczy :)
    Pozdrawiam :*
    Bizarre Case

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...