sobota, 6 maja 2017

NYX Cosmic Metals recenzja

Ostatnio metaliczne pomadki zdobyły ogromną popularność i są ciekawą alternatywą dla wciąż królującego matu. Tak więc gdy ujrzałam serię Cosmic Metals od NYX musiałam którąś wypróbować. Kolory niestety są aż "za" szalone i za jedyną alternatywę do przetestowania uznałam kolor Speed Of Light.

Kilka słów o pomadce:
  • piękny metaliczny połysk
  • wybrany przeze mnie kolor wpada w róż, próbując na ręce widziałam bardziej pomarańczowe tony
  • ma konsystencje błyszczyka, przy wietrze skleja włosy, aczkolwiek dużo trwalsza i mimo zdecydowanego koloru ładnie się zjada (chyba wszystkie pomadki NYX mają to do siebie)
  • nie zastyga całkowicie na ustach przez co ich nie wysusza

Zapłaciłam za nią 7 funtów i zdecydowanie kupiłabym więcej kolorów, gdyby gama kolorystyczna miała trochę bardziej stonowane barwy.

Poniżej kilka zdjęć:









Co myślicie o metalicznych pomadkach? Używacie w swoich codziennych makijażach? Chętnie poznam Wasze zdanie.

Chloee

16 komentarzy:

  1. Nie miałam jeszcze takiej pomadki. Na co dzień raczej by się u mnie nie sprawdziła, ale na większe wyjścia czemu nie? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. WOW, na ustach prezentuje się CUDOWNIE! ♥
    Pozdrawiam, MÓJ BLOG!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie, nie używam metalicznych, czyżby wchodziły do mody? ;) Ja najbardziej lubię matowe i kremowe. A na Nyxa sobie ostrzę ząbki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakoś nie kuszą mnie te metaliczne pomadki :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Artystycznie tak! Do zdjęć tak! Na bloga, youtube, instgram tak! w życiu nie! Niestety one tylko ładnie wyglądają na zdjęciach ;/
    Dobry post!
    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Nawet nie wiedziałam że takie pomadki istnieją :D Zaciekawiły mnie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne takie ciepłe kolory, ale akurat te metaliczne średnio mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  8. Rzeczywiście na ustach wygląda kosmicznie :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Odważny odcień :) Osobiście nie lubię metalicznych pomadek. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Na ustach wygląda obłędnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. When wanting something for a better life then struggle in a way of praying, truly and truly confident
    cara menyembuhkan abses yang sudah pecah
    cara mengatasi telinga berdengung

    OdpowiedzUsuń
  12. Metaliczne usta nie są dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...